Produsele Cerave

Salutare tuturor,

 Nu demult au aparut in Romania produsele de la Cerave. Sincera sa fiu chiar imi doream foarte mult sa le incerc iar cei de la Buzzstore au facut posibil acest lucru prin campania lor. Am primit spre testare doua produse. O  crema hidratanta pentru fata si corp care e potrivita pentru pielea uscata si un gel de curatare hidratant.
In legatura cu crema pot spune ca hidrateaza in profunzime, nu lasa o senzatie grasa pe piele, se absoarbe super repede iar pielea ramane hidratata pentru mai mult timp fata de o crema obisnuita. Eu pot sa pun ca am pielea foarte uscata si FOARTE sensibila atat pe corp cat si pe fata iar la aceasta crema este  un mare plus este ca se poate bucura si tenul meu de ea. E una dintre putinele creme care nu imi dau o senzatie de arsura la nivelul pielii si asta e chiar rar pentru mine. Contine 3 dintre ceramidele esentiale: ceramide 1, 3, 6-II, Acid Hialuronic, Glicerina, Colesterol, Fitosfingozina, Tehnologia MVE care o fac o crema '"must have" macar o data. Pe langa toate e si accesibila ca pret si usor de gasit. E undeva la 40 de lei si o puteti gasi ata pe emag.ro cat si la Farmacia Tei.



In legatura cu gelul spumant nu pot spune decat lucruri bune de asemenea mai ales ca eu il folosesc numai pe fata pentru ca mi se pare absolut ideal. Curata in profunzime impuritatile si sebumul, pana si machiajul rezistent, si are o textura de crema care rasfata pielea mai bine fata de orice am incercat inainte. Evident si acesta contine ceramide care contribuie la crearea unui produs absolut perfect de curatare fata de tot ce am gasit in comert pana acum la acest pret. Il recomand cu mult drag oricui. 
Sper sa aveti si voi sansa sa cumparati aceste produse pentru ca merita 100%, Daca aveti intrebari le astept in comentarii.
#buzzCeraVe #CeraVeRomania

Va imbratisez cu drag!


Comentarii

Postări populare