Hot Air Balloon Nails

               Buna ziua, fetelor!

De ceva timp ma tot straduiesc sa postez, dar parca exista asa, o forta malefica care ma impiedica sa fac chestii importante..(Cum ar fi sa invat, sa imi fac niste teme sau sa fac curat in dulap pentru ca deja arata ca si cum s-a luptat Stefan cel Mare cu turcii acolo.)
Dar astazi am reusit sa imi fac putin timp ca sa postez si noua mea manichiura pe care o ador.. E super copilaroasa parca si ma duce cu gandul la iubire si fericire.




Deci, asta este manichiura care m-a inveselit zilele astea:

Nu a fost un model complicat ci dimpotriva. Cateva culori amestecate si Voila! :))
Chiar in aceeasi seara am avu si musafiri, doua prietene. Si ce tratatie mai buna decat o manichiura.Right? :))
Asa ca am desenat si niste panda insotiti de scheletul Jack.


Asa e cand se intalnesc fetele. :))
Si la o adica chiar par sa se potriveasca. :))
Asta a fost tot din partea mea pe saptamana asta. Astept sa vad manichiurile voastre. Pupici, pupici! :*

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare